loading...
جوکستان عکس مطالب
admin بازدید : 5 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دارم تو خونه رو تردمیل می دوم.
برادرم میاد می گه داری می دوی لاغر کنی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پـَـ نه پَــ! کلاسم دیر شده عجله دارم! :|
 

 

 ,



ولنتاينو به يه عروسک گوسفند و خرس خلاصه ميكنن :|
ولنتاین ینی آیفون پنج فقط!!!!!

 

 ,



عاغا یکی از فانتزیام اینه که برم تو یه عروسی
موقعی که عروس می خواد بعله بگه یهو از وسط جمعیت داد برنم: نهههههههه باهاش
ازدواج نکن. من هنوز دوستت دارمممم .... بعد فامیلای دوماد جنازمو ببرن
سمت افق :)))))


,

 


یکی از فانتزیام اینه که مدرک کارشناسی ارشد داشته باشم بعد یه روز تو خیابون ببینم دارن مزاحم دوسس دخترم میشن بعد برم وسط دعوا بهش بگم تو برو من میمونم مقاومت میکنم اونم بگه نه پس تو چی ؟!
منم بگم دِ بــــرو لاکــرداررررر در حین همین داد زدن یکی از اون مزاحما چاقو بکونه تو شـکمم بعد دوس دخترم داد بــــــــزنه نــــــــــه علییییییی !! بـعد دوسس دخترم دیوونه بشه این آهنگ دریـــا اولــین عــشـق مــرا بـــُردی رو بـخونه و بـزنه به کـوه و بـیابون و تو افق محو شه ! :|
حالا شـاید سوال پیـش بیاد که چرا مدرک کارشناسی ارشد داشته باشم?,!!! !
خوب تبریک میگم سوال خوبیه ....
ولی به شما ربـطی نـداره :-):-|

 

,


مخ دختر همسایمون عسل خانم رو کار گرفتم!!!
نه به خاطر اینکه دافی بس شایسته هست!
نه به خاطر اینکه پرادو زیر پاشه!!!
نه به خاطر اینکه مطلقه هست!!!
فقط به خاطر رمز وایرلسش!!!
با اینترنت 2 مگ خدمتتون هستم ، فرصت طلب ، 25 ساله!

 

 ,



عاغا یه پست خوندم ...
یه سری توضیحات توش بود که آره مرد باشین ...
تو کوچه از بغل زن رد میشین نگاش نکنین ...
تو تاکسی نشستین خودتونو بچسبونین به در که راحت باشه و این حرفا ...
من امروز تو تاکسی این عملو اجرایی کردم ولی خب از بس چسبیدم به در یهو در باز شد ...!
منم مجبور شدم دختره رو بگیرم نیفتم بیرون از تاکسی ...!
بیچاره از ترس بغلم کرده بود ...
هی میگفت سالمی ؟ چیزیت که نشد که ؟ و از این بحثا...
منم به راننده گفتم بزنه بغل میخوام توو افق محو شم... :))

 

 ,



وودکا + یخ ... کلیه ها متلاشی میشه !
عرق + یخ ... کبد خراب میشه !
تکیلا + یخ ... مغز داغون میشه !
ویسکی + یخ ... قلب فنا میشه !
این یخ لعنتی سلامتی ما رو تهدید میکنه !

 

,



یه دوست دختر نداریم!
.
.
.
.
.
.
.
سه چهار تا داریم!!
عادم باس راستگو باشه! وااالا

 


,



رایتل نخرید !! خیلی آدم فروشه !!

زنگ زدم به یکی از دوستام که رایتل داره ، گفت مشترک مورد نظر در دسترس نیست !
بعد 10دقیقه اس ام اس اومده که دوست عزیز که با مشترک رایتل تماس گرفته بودی،الان در دسترس میباشد میتونی باهاش تماس بگیری !! اینکه از الان اینجوری شروع کرده ، یه سال دیگه وای به حالمونه ! حتما اون موقع میگه مشترک مورد نظر شما با امیر علی پسر بتول خانم رفته کافی شاپ،
نیم ساعت دیگه هم میرن سینما !!

 

,

 

تو هواپیما نشسته بودم , کناریه من از اول پرواز شروع کرد به فحش دادن اسلام ... وسطای پرواز هواپیما یه تکونی به خودش داد ... جمله ی یا ابالفضلش همه ی فضای هواپیما رو عطرآگین کرد ... ! به نظر شما این , اون سخنای قبلشو نقض نمی کنه آیا ؟!

 

 ,

 

یکی از فانتزیام اینه که همسرم پاشو کنه تو یه کفشو .... بگه ببین علی تو باید یه زن دومی هم بگیری , من اینجوری راحت نیسم

 

 

 


لطفا عضو شید

\"جهت

\"جهت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 227
  • کدهای اختصاصی

    AdsCode

    AdsCode

    AdsCode

    AdsCode

    Code Center