loading...
جوکستان عکس مطالب
admin بازدید : 3 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

برادران رایت بهشون میومد تو کار پخش و توزیع سی دی و فیلم باشن تا ساخت هواپیما

 

یه نفر پیام داده می خوام اددت کنم، چیکار کنم؟بهش گفتم: یه کپی از شناسنامه با دو قطعه عکس و رضایتنامه از پدر ومادر رو برام بفرست.دیگه پیام نداد فکر کنم رفته مدارکشو تکمیل کنه

 

مورد هم داشتیم یارو بخاری ماشین رو کم کرده تا گاز به همۀ هم وطنان برسه ..!

 

به مامانم میگم عروسی پسر خاله کراوات بزنم یا پاپیون؟ برگشته میگه:زنگوله بنداز موقع برگشت دیگه گمت نکنیم دنبالتم نگردیم. :|

 

بابام اومده میگه قانون جدید راهنماییو رانندگی رو شنیدی ؟گفتم: نه گفت: تصویب کردن از این به بعد اونایی که بنزین نمی زنن غلط میکنن ماشینو ببرن بیرون !

 

هیچ چیز بدتر از "تبریک روز مهندس" به یک مهندس بیکار نیست !

 

مادر است دیگر..........گاهی دلش میخواهد صبح زود ظرفها را بشوید و ما را سگ خواب کند :|:(((((((

 

زمان مکالمات تلفنی پسر به پسر = 00:00:59 مادر به پسر = 00:10:30 پدر به پسر = 00:02:34 پسر به دختر = 01:15:01 دختر به پسر = 00:00:05 دختر به دختر = 02:56:42

 

اینایی که میگن ادم رو باید تو مسافرت شناخت زر اضافی میزنن آدم رو فقط سر جلسه امتحان میشه شناخت همین و بس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 226
  • کدهای اختصاصی

    AdsCode

    AdsCode

    AdsCode

    AdsCode

    Code Center